czwartek, 7 lipca 2016

Początek...

Hej!

W końcu udało mi się założyć tego bloga. Myślałam nad tym naprawdę długo.
Ma być on o moich pasjach, tak jak mówi jego tytuł.
Moje rysunki: Pierwszy z 28.VI.16
Drugi z 27.III.16

Jeśli mam coś powiedzieć o sobie, to nazywam się Weronika, i prawie nikt nie mówi na mnie Nikka , ale będąc szczerą nie ktoś już zajął adres pasje weroniki :D
Prowadzę również innego bloga, recenzenckiego czyli Fan of books. Jeśli jeszcze nie byłeś to zapraszam!
Na tym blogu będę zamieszać swoje rysunki, tutoriale, zdj ęcia, na pewno coś dodam również o projektowaniu stron na bloggerze. Jeśli chcesz bym wykonała dla ciebie szablon, śmiało zajrzyj pod zakładkę szablony- zamówienia. Są wakacje więc i tak nie będę miała nic ciekawego do roboty :)
Na dzisiaj to tyle, ale mm nadzieję, że z następnymi postami będzie o wiele ciekawiej!




13 komentarzy:

  1. Kurka wodna, pięknie rysujesz. Już widziałam gdzieś Twoje prace, u kogoś w poście gościnnym, chyba u Amy (ale nie jestem pewna).
    O szablon nie będę prosiła, ponieważ mi co chwila zmienia się gust. Co jakiś czas wnoszę zmiany. Mam jedynie tylko pytanie... Jak zrobić, aby na dole posta pokazywały się zdjęcia z tytułami postów o podobnej tematyce? Jeśli wiesz, będę bardzo wdzięczna za pomoc.

    No i dziękuję za słowa otuchy. Długo zastanawiałam się czy w ogóle napisać o tym na blogu, ale nawet mi trochę lepiej. Ludzie pomagają przywrócić nadzieję. :)

    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki 😊
      tak u Amy pokazywałam ten drugi rysunek ;)
      Na tej stronie możesz zobaczyć jak z LinkWithin możesz dodać gadżet pod postami - http://www.zyj-kochaj-tworz.pl/2015/02/jak-dodac-podobne-posty-do-bloga-linkwithin-zmiana-wygladu.html
      Wydaje sie prosto wytłumaczone, ale jeśli nie zrozumieć to pisz w komentarzu :).
      Po to sa inni, aby pomagać ;) na cos te internety sie jeszcze przydawaja 😋
      Mam nadzieje ze kotek jednak wyzdrowieje, czytałam juz ostatni post ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Poczytam, dziękuję. :)

      Usuń
  2. Wdpaniałe rysunki! Chętnie będę odwiedzać twój blog. Na pewno tu wrócę ;D
    Pozdrowionka
    Szkoda
    zkredkami.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje rysunki są cudowne! 😍 Będę tu często zaglądać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajuśku! Coś tam wspominałaś, że rysujesz, ale nie miałam pojęcia, że tak świetnie. Będę zaglądać.

    krainamoliksiazkowych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Postęp niesamowity! Świetnie, że idziesz w swoje interpretacje poretu, trzymaj tak dalej!
    Już się rozgościłam na blogu, z kubeczkiem kawuni w ręku i będę nękać komentarzami :) czekam na kolejne arty

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie rysujesz. Często sama sięgam po ołówek, ale mój styl nie jest niestety realistyczny. Bardzo Ci tego zazdroszczę.
    Powodzenia w blogowaniu. Życzę weny.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne portrety *^* ja jakoś nigdy nie umiem oddać tego realizmu, a Tobie to świetnie wyszło...

    OdpowiedzUsuń